среда, 26. октобар 2016.

Prvi post, nešto o meni, ko sam ja i šta ćete moći da nadjete na mom blogu🙋

  Ćao svima ja sam Kjut Grl, moje ime još nećete saznati,misterioznije je ostati aniniman. Na ovom blogu najčešće ćete naći moj dnevnik, tj. neki pregled mog dana, verujem da će biti zanimljivo, jer budimo iskreni, ovo niko neće čuti pa možete da kažete u sebi, svi volimo pomalo baciti pogled u tudji život, bar malo.
  Htela sam da napravim mali raspored objavljivanja koga ću se držati,nažalost pošto sam u srednjoj školi, pisaću vam svakog drugog dana.
Post možete očekivati ponedeljkom, sredom, petkom i nedeljom oko 21h.
                                            
                                                                                                                 💋 xoxo Kjut Grl

Нема коментара:

Постави коментар