понедељак, 14. новембар 2016.

Zvanični početak👻

Pa kako početi, rekla sam da će ovo biti moj dnevnik, ali kako dnevnik, zar se dnevnik ne piše svakog dana? Pa evo ja ću ga pisati svakog drugog.😂 Ja kao što vidite i po mom imenu koje ima "Girl" u sebi, devojka sam. Volela bih da mogu da se predstavim kao normalna i tipična devojka, ali neću da vas lažem.😂 Brzo kontam i veoma sam otvorenog uma, mozda je to razlog zbog kojeg mi se dešavaju stvari koje mi se dešavaju...

Pošto sam prvi post stavila odavno i kao rekla da ću pisati svakog ponedeljka, srede, petka i nedelje, a to nisam radila, evo produžiću ovaj post da vas ne držim u neizvesnosti i pitanju:"Pa Kjut Grl,kakve ti se stvari dešavaju?"
Verovatno 99% vas kada ovo pročita ili neće doći na moj blog opet ili će se nasmejati i reći da izmišljam... Ja sam naravno za to da svako veruje u ono šta mu njegov mozak/srce kaže i da niko ne može da ga natera da veruje u nešto u šta on ne želi, stoga, vaš je izbor.

Pošto sam odužila kao u indijskim serijama,čega više neće biti ali sam morala da ražjasnim, napokon da vam kažem da ja imam mogućnost da vidim duhove ili kako da ih nazovem, oni se tako nazivaju, "Bića nedostupna oku običnog čoveka" Brate meni je to dugačko, za mene ste duhovi, ako želite da saznate detaljnije kako se sve ovo desilo, dodjite na isto mesto u sredu posle 21h.👻❤🙌                                                                              
                                                                                                                                xoxo Kjut Grl💋

Нема коментара:

Постави коментар