петак, 18. новембар 2016.

Upoznajte D5😇

D5 je petorka, skup duhova koje ja vidim, objasnili su mi da svaki čovek ima odredjeni broj "D" i da većina vas ima D1. Da, čuli ste, vi takodje imate duha pored sebe, ali nažalost ako je broj "D" niži od 4, niste u mogućnosti da te duhove i vidite. U prošlom postu sam pomenula "Devojčicu sa tepiha", e pa njeno ime je Ela. Pored Ele ja vidim još 4 duha, od njih 4 , 2 su mi prijatelji, Kristijan i Ana, a Ketri i Sajmon (Brat i sestra blizanci) mi više nanose štete...
Ela,Kristijan i Ana su mi jedni od najboljih drugara iako su duhovi, pomažu mi u školi, kada nešto ne znam, šapnu. Ketri i Sajmon , hm, iskreno, kada njih vidim, znam da će se nešto loše dogoditi.
U srednjoj školi sam stekla dosta novih prijatelja, ali niko ne može zameniti moje duhove.👻👌

                                                           xoxo Kjut Grl💋

1 коментар: